неділя, 14 травня 2017 р.

З любов'ю до матусі

Мама – корінь життя, берегиня роду людського, вона та квітка, промінь якої ніколи не в’яне, а розцвітає з плином літ усе ясніше. І саме до святкування Дня Матері був проведений тематичний вечір «З любов’ю до матусі» у клубі с. К. Розтока, який підготували завідуча клубом Догунчак І. І. та завідуюча бібліотекою Іванчик А. А.

Тематичний вечір було розпочато з пісні «До тебе лину я душею», в якій всі учасники звернулись до Божої Матері, щоб вона прийняла їхню щиру любов до себе і до Бога. Діти початкових класів прочитали вірші про матусю, бабусю та виконали пісні: «Пісня про матусю», «Червона калина», «Бабуся - пташечка». Пісню «Мама і я» виконали Гребінь Вікторія та Пойда Назар, наймолодша учасниця Танчак Вікторія виконала пісню « Мама» на яку глядачі відповіли бурхливими оплесками.
Учасниці вокального ансамблю «Цвіт калини»: Іванчик А., Мастяк М.,Майдич Г. виконали пісні «Мама», «Мама, мамочка», «Розкажи мені, мамо», «Знаєш, мамо».






 Дітьми поставлено сценку «Класна дама».



Іванчик А. прочитала гумореску «Мудра мати», а Гребінь В. – «Гикавий Федот».



Вокальний ансамбль «Калина» виконав пісні: «Над водов, над водов», «Сину, сину, сину, ангел мій», «Посилала мене мати», «Ой топаночки мої».



Глядачам було по поставлено сценку «У кожного свій хліб».


У бібліотеці до Дня матері діяла книжково – ілюстративна виставка «Берегиня людського роду».





На кінець святкування, як учасники художньої самодіяльності так і глядачі виконали пісню всім присутнім матерям «Многая літ».

Немає коментарів:

Дописати коментар